Les nostres botigues

Un joc de bombolles i colors que fan de l'estil de les botigues Boboli un estil amb personalitat i revolucionari.

En 1984, Boboli va obrir la seva primera botiga a Barcelona. Malgrat comercialitzar el producte amb èxit a través de les botigues multimarca, Boboli va descobrir que el seu producte necessitava un entorn i espai exclusiu que permetés als clients interactuar amb el producte i el concepte de marca.

A partir del 2000, Boboli desenvolupa una idea de botiga amb un clar concepte gràfic en tot el desenvolupament arquitectònic i en els elements del punt de venda. Els cercles sempre han estat un element diferenciador de la marca. Un joc de bombolles i colors que fan de l'estil de les botigues Boboli un estil amb personalitat i revolucionari.

1

50

punts de venta exclusius

20

punts de venta exclusius

90

Corners en Department Stores

Un concepte de botiga que és:

Funcional i divertit.

2

Mobiliari flexible i ordenat.

3

Màxima exposició de producte.

4

Atractiu, lluminós, natural.

5

Concepte mediterrani.

6

A més, traslladem el nostre concepte de botiga als Department Stores sense perdre l'essència de la nostra marca. Adaptem el nostre concepte segons les necessitats de l'espai assegurant-nos de crear espais funcionals i atractius.

7