Devolucions

¿Com es fa una devolució?

A boboli pots realitzar la devolució d'una comanda online de dues maneres:

  • A través de les nostres botigues exclusives boboli (excepte corners de El Corte Inglés). Pots trobar aquí la teva botiga boboli més propera. aquí tu tienda boboli más cercana.
  • A través de la botiga online. Per poder realitzar-la t’hauràs d’identificar a la botiga online i seguir els passos que s’indiquen a l’apartat EL MEU COMPTE / DEVOLUCIONS. Després de verificar les Dades, enviarem un transportista a recollir la teva comanda en les properes 24/48 hores (dies laborables).  (días laborables).

Les peces de roba que s'hagin de retornar han d'estar en perfecte estat i amb la seva etiqueta original.

S’accepten les devolucions de les peces de bany sempre que conservin l’embolcall que protegeix el producte, i també els seus precintes de seguretat i dispositius de protecció. No s’accepten canvis ni devolucions de les peces d’ús íntim (calces i calçotets) de conformitat amb l’article 103 e) del Real Decreto Legislativo 1/2007, de 16 de novembre pel qual s’aprova la Ley de Consumidores y Usuarios, ja que es tracta de béns que no són aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene un cop s’han desprecintat després de la seva entrega.

Les devolucions d'una Targeta Regal es fan a través de boboli.es sense cap necessitat d'enviar-la.

Com es pot fer una devolució amb un tiquet regal?

La devolució amb un Tiquet Regal es pot realitzar tant a la botiga com des del web. Per a més informació, consulta l'apartat Tiquet Regal. Ticket Regalo.

Quin és el termini per poder fer una devolució?

El termini per realitzar qualsevol devolució és de 60 dies naturals a partir de la data d'entrega de la comanda.

Des del dia 14 de maig de 2020, el termini de devolució és de 60 dies i podràs fer-ho mitjançant la nostra web, oa les nostres botigues obertes.

He de pagar alguna cosa per la fer la devolució?

A boboli les devolucions sempre són gratuïtes.

Com rebré l'import de la meva devolució?

En fer la devolució a través de la botiga online, un cop hagi estat aprovada, se’t farà l’abonament de les peces que hagis retornat de la mateixa forma amb què vas fer el pagament. En les devolucions a la botiga física poden abonar-te l’import de la mateixa manera amb què vas realitzar el pagament o bé fer-te un val. 

Quan rebré l'import de la meva devolució?

Si la devolució ha sigut aprovada, rebràs un correu en què s’indicarà la confirmació de la devolució i l’abonament de l’import el veuràs reflectit al teu compte en uns dies. (Recorda que l’abonament a la targeta de crèdit depèn sempre de la teva entitat bancària).

Què he de fer si l'import de la meva devolució és incorrecte?

Has de posar-te en contacte amb el nostre Departament d'Atenció al Client, on solucionarem el teu problema com més aviat millor. Departamento de Atención al Cliente, donde solucionaremos el problema lo antes posible.

S'accepten devolucions de màscares?

No, no s'accepten canvis ni devolucions de màscares.

Formulari desestiment

D'acord amb la normativa legal vigent l'Usuari té dret a desistir de el present contracte en un termini de 14 dies naturals sense necessitat de justificació. STAR TEXTIL ofrece al usuario un plazo de desistimiento superior al legal, consistente en 30 días.

No obstant això, no procedeix per part de l'Usuari exercitar el dret de desistiment per als productes relatius a roba de bany o roba interior que hagin estat desprecintats, de conformitat amb l'article 103 e) de Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre pel qual s'aprova la Llei de Consumidors i Usuaris, ja que es tracta de béns que no són aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene una vegada han estat desprecintats després del lliurament.

Per exercir el dret de desistiment només has d'entrar a El meu compte "i seleccionant" devolucions "