La nostra Història
Una vegada era… ...
D'una banda, Francisco Algás, amb una vocació clarament industrial i amb la seva mirada enfocada en l'exportació. D'altra banda, la seva dona, Teresa Ochoa, qui completava aquest cercle amb una idea revolucionària i enfocada en el producte. Gràcies al fet que els seus camins es van creuar l'any 1984, va néixer la marca que més tard s'acabaria convertint en un referent de moda infantil,boboli

“L'esperit aventurer sempre ha estat present en les decisions preses per part dels fundadors de boboli”
“L'esperit aventurer sempre ha estat present en les decisions preses per part dels fundadors de boboli”
“L'ADN de boboli és moda, herència, qualitat, comoditat, color i responsabilitat”


“L'ADN de boboli és moda, herència, qualitat, comoditat, color i responsabilitat”

Imagen 2: © Xavier Cervera (La Vanguardia)

L'any 2014 els fundadors cedeixen la direcció de la companyia a les seves tres filles: Arancha, Mónica i Cristina.
Amb elles, els èxits i els reptes s'han continuat multiplicant al mateix temps que l'empresa creix. Però boboli sempre evoluciona i s'adapta tenint com a principals motors el producte, l'equip humà i el seu ADN.
Si a boboli fóssim xifres,
probablemente seríamos estas:
Familiar i el 100 % del control de la cadena de
valor: disseny propi, prototips
producció, logística, vendes i retail.
36
Anys d'història
amb seu a Barcelona.
Països amb
presència boboli.



Clients: franquícies, grans
magatzems i botigues multimarca.
295
professionals arreu
del mundo.
295
professionals arreu
del món. .
Clients: franquícies, grans
magatzems i botigues multimarca.
Més de
150
punts de venda: botigues pròpies,
franquícies, shop-in-shop i corners.
Has arribat al final! Ara…
Celebra-ho anant de compres